Betala med autogiro till Örkelljunga kommun
Autogiro innebär att betalning av fakturor till Örkelljunga kommun sker automatiskt genom avdrag från ditt bankkonto på förfallodagen. Vi skickar som vanligt din faktura i god tid före förfallodagen med ett makulerat inbetalningskort. Du måste endast se till att det finns pengar på ditt konto på förfallodagen. Bekräftelse på att din räkning är betald får du på kontoutdraget från banken.
Så här gör du
1. Läs igenom texten "Villkor för medgivande till betalning via autogiro privat" på nästkommande sida.
2. Fyll i ansökan om autogiro genom denna e-tjänst.
Så snart din ansökan är behandlad kommer nästa faktura med en makulerad inbetalningsavi. Betalningen görs då via autogirorutinen. Om du har frågor om autogiro är du välkommen att kontakta oss på telefon 0435-55000.
Denna e-tjänst kräver e-legitimation, klicka på ”Logga in” för att fortsätta.